Merve6521 Bende 10. Haftadayım ama arada haşa karnımda kasıklarda ağrı oluyor bahsettiğiniz oysa çok şiddetli olmadığı sürece ve kanama olmadığı sürece normal bence bebek büyüyor rahim büyüyor falan ondandır