LadyX Sevgilimmmmmmm ben de anlamadım ki ilk 9hafta duygusaldım, mide bulantım oluyordu onun dışında çok şikayetim yoktu. Bugün o kadar gerginim ki o kadar mutsuzum ki anlatamam. Kafamın içi bulanık. İnanılmaz agresifim ne oldu anlamadım bir anda 😣 hormonlardan mıdır
LadyX 1234G çok geçmiş olsun ben de kendime çok dikkat etmeye çalışıyorum çünkü salgın var şu an herkes çok hasta. Zaten midem bulanıyor, başım ağrıyor, gerginim daha bir sürü şey
Sevgilimmmmmmm LadyX hormonlardandir. Benim eşime evime tahammülüm yoktu her yer kokardı kendimden tiksinirdim. Geçiyor canım merak etme
LadyX Sevgilimmmmmmm çok zor yaaa gerçekten 😣 vitamin değerlerim mi düştü ne oldu sanki depresyona girdim ay
Ceydaaas1 Sevgilimmmmmmm bende aynı durumdayim evimden herşeyden tiksindim bu dönemde bir de gelmsi eşimin akrabalri gün yapalım sende gel diyor ne yemek yapicak ne yemek yicek halim yok insan bile görmek istemiyorum şuan kalktım ailemin evine geldim kendim yemek yapmayınca biraz rahatladım sanki çok zor bir süreç gercektenn