Bugün doktor kontrolüm vardı, normal doğumu bekliyoruz. Ama hiç sancı yok😒 Bir hafta daha bekleyip sonra suni sancı deneyeceğiz dedi doktorum. Normal doğum sürecini hızlandırmak için neler yapıyorsunuz? Ya da bu durumda olup nst’de sancısı çıkmayıp sonrasında kendi sancısı ile doğum yapan var mı aranızda?