Kızlar bugün 10.haftaya girmiş bulunmaktayım üzerimde sanki regl olmadan önceki o inanılmaz asabiyet var. Gerginim. Ve Zihin Bulanıklığı yaşıyorum. Yani sanki algım kapandı. Hiçbir şeye odaklanamıyorum, düşünemiyorum, mutsuzum. Normal mi bu yaşadıklarım yoksa bir sorun mu var 🤔