Ben Mamaaura kullanıyorum 36 dayım sadece kasıklarımda çok minik oluşmuş orası da çok sürmedimve20 kilo aldım sanırım ondan şuan ekstra da jojoba yağı sürüyorum cildi nemli tutuyormuş vese elastikiyetlik kazandırıyomuş tavsiye ederim.
Birde iuan krem veya yağ sabah akşam kullanmaya başla 5aydan sonra sabah öğle akşam gece kullan cildin sürekli nemli olursa çatlak oluşmaz .