39+3 haftalık hamileyim. Kontrollerim için hep Bilkent’e gittim. Ara ara özel bir hastaneye de gittim Bilkent evime uzak olduğu için. Devlette ultrason fotoğrafı falan vermedikleri için özele de gitme gereği duydum açıkçası.
Çevremde 5 kişi vardı aynı hastanede doğum yapan.Ben de o yüzden güvendim. İlk 8.5 ay hiçbir sorun yaşamadım, her şey yolunda gitti fakat mümkün olduğunca aynı doktordan randevu alsam da son zamanlarda her defasında farklı asistanlara denk geldim Bilkent’te. Bebeğimin gelişimi ile ilgili farklı şeyler söylendi, bi makat gelişli dendi bi başı döndü dendi. Karın çevresi haftasından geri diyen oldu, Perinatolojiye yollandım durduk yere. Ölçümler aynı çıktı ama sorun yok dediler. İçime sinmedi , özele gittim yok öyle bi şey bebeğiniz gayet iyi hiçbir şeyi yok dendi. Biraz tereddütlüyüm açıkçası. Doğuma da ramak kalmışken benimle aynı şeyleri yaşayan anneler oldu mu merak ettim açıkçası. Devletteki cihazlarda yanılma payı oluyor galiba, tecrübeyle mi alakalı onu da bilemiyorum. Hem Ankara anneleri tanışmış da oluruz :)