Belas Ben o hastanenin eski çalışanıyım ve kadın doğum bölümüne hakim değilim, sonra evlenip doğu görevi nedeni ile eşimle başka bi ile geldik, 2 hafta sonra muayene olmak istiyorum hastanede ama Reşat beyi mi önerirsiniz bana acaba? Tutumu vesaire nasıl, kaç dakika sürer muayene? Ben doğuda özel hastane olmadığı için şimdiye kadar detaylı inceleyemedim bebeği, detaylı bi inceleme yapar mı? Ultrasonu 3 boyutlu mu? 3 boyutlu çıktı vesaire veriyor mu istediğin kadar? Çok oldu galiba sorry ☺️