Kızlar az önce nst den çıktım normalde uygulamaya göre bebek 39+6 doktorumda gecen hafta gittiğimde de tam doğru söyledi doktor ama bugun bana dedi 39 +1 bu nasıl oluyor bu durumu yaşayan varmı şimdi bir ağlama sardı beni gece uyuyamıyorum cok zor geçiyor bu son günler sancıda çıkmadı nst de doktor pztesiye kadar bekleyelim dedi artık vücüdum dayanmıyor 😭😭