Kızlar hani idrar kültürü verirken idrarın ilk kısmı değil orta kısmı yapılıyormuş ya kaba son kısmı da yapılmiyormus ben ilk kısmı lavoboya yaptım sonra hepsini kaba yaptım yanlış çıkma ihtimali var mı sizce yoksa bu enfeksiyon vs olsa gene de çıkar mi