ipekbk 3 gündür ovulasyon testlerim sürekli koyu çıkıyor Gebelik test yaptım artımed silik çizgi çıktı Fakat prodoctor yaptığımda tek çizgi çıktı :(
gizemm_ocal ipekbk canım yumurtlaman geçtiyse ve ovülasyon testin böyle koyu çıkıyorsa gebelik olabilir diye düşünüyorum ben başka bir erken gebelik testi dene 💕
ipekbk Smom adetlerim çok düzensiz olduğu için bişşey diyemiyorum :( sadece tek belirti halsizlik ve göğüs ucu ağrısı dokunamıyorum bile
Smom ipekbk burda ovulasyon testinden çok gebe olan gördüm bence siz bi erken gebelik testi yapın kesin sonuç alın
GizeemArslaann Ovulasyon testi bu kadar üst üste koyu çıktığında genelde gebelik oluyo canım bence sen sabah ilk idrarla tekrar test yap
Sendenbanakalan ipekbk olablr neden olmasın hakkında hayırlısı olsun test yapsan kan versen yada gününün gecikmesini eger düzenli ise döngün