Nilbebek27 İkinci gebeliğim kızlar. Devlet hastanesi takipliyim yarın doğumum var ama keşke bir kaç gün erteleme şansım olsa diyorum bebek açısından erken gibi geliyor.. lütfen içimi rahatlatın evet biliyorum doktorlara güvenmek zorundayız ama anne kalbi işte içerde olduğu her gün çok değerli diyorlar kafam karışık
Sergul1425 Nilbebek27 bnce erken değil bnde şahsen o tarihlerde alınmasını istiyorum sancım oluyo arada gece de çok zorlanmaya başladım
Miraaaaam21 Nilbebek27 canım erken değil zaten 38+1 38+2 38+3 38+4 ve 38+5 te alıyorlar :) için rahat olsun benim 2. Gebeliğimde 38+4 te aldılar
Merve-metin Nilbebek27 bana 38+0da tam sezeryan günü verdiler bebeğin gelişimi tamamlandıysa eğer doktorlar beklemiyorlar bende özel takipliyim ben biraz daha kalsın dedim hatta gelişimini tamamlamış bebek zaten doğduğunda da gelişimi devam edecek dedi kilosu da haftasına göre önde beklemeye gerek yok dedi
Mommytu Nilbebek27 benim ilk gebeliğimde 37+6 da aldılar yani bi sorun yoktu korkmayım o vakitler zaten bebeğin doğum zamanları
Nilbebek27 Sergul1425 bende geceler vajinal ağrı ile uyanıyorum çok zorlanıyorum ama bir hafta daha dayanırım diyorum demekki sağlıklı olan bu doktorlar riske atmak istemiyor
Gunduzanne Nilbebek27 yok erken değil canım 37+1 den sonrası pramatüre sayılmıyo bile. Herşeyi oluşmuş oluyo 38 lerde hatta ciğerleri falanda güzel çalışıyor helede devlet sana gün vermişse hiç korkma oralar asla tehlikeye atmaz.
Sergul1425 Nilbebek27 tabi sezeryan olunca çok bekletmiyolar onlar en iyisini düşünmüştür sen içini ferah tut sağlıkla kucağına al inşallah 🌸
Merve-metin Nilbebek27 hayır canım korkmanı gerektirecek bi durum yok ❤️ anne yüreği biraz daha kalsın istiyoruz biz ama doktorlar gelişimi tamamladıysa 38den sonra beklemek istemiyorlar 38den sonra suyun gelme durumu var sezeryan olacak kişilerde çok beklemiyorlar o yüzden canım
couleurcerise Benim de 38+4 zorunlu sezaryende 39 haftayı geçirmiyorlar zaten ikinci gebelikte hatta daha erken alıyorlarmış.
Hil123 Nilbebek27 canım devlet hastanesi bana 39 haftaya gün verdii ama keşke 38 e verselerdi şuan 37 ye gircem sancılarım başladı buda risk çok zorlanmaya başladım anlıycağın
Nilbebek27 Hil123 bende aşırı zorlanıyorum her an bebek doğacak gibi bir his var bir acı var demekki doktorda bunu ön görüyor
Kader-e Valla canım geçen bi doktorun videosunu izledim sezeryan olacaksa 39. Haftadan sonra olması daha iyiymiş yapılan araştırmalara göre. Ama etrafımdan duyduklarım hep38+4,,,5 gibi falan olmustu
Alyask Kader-e benım doktorum da öyle dıyor 37+5 şu an 39 ü gorelım dedi suyu vs iyi almak için bi sebep yok dedi ama sancılarım gelıyor özellıkle gece o sancıları cekeceksın dedi bebek olgunlasacak öyle dedi
Nilbebek27 Kader-e ilk sezaryenimi 39+3 de olmuştum ilkte bekletiyorlar evet ama ikinci de risk almıyorlar
Birdegiliki Nilbebek27 38+1 de doğum yapmıştım bende ilk bebegimi 38 ve 42 haftalar arası doğum haftaları olarak kabul ediyorlar ☺️
ilayda_96 Nilbebek27 38+5 de alınacağım bende 26 Mart günümü verdi artık normal bence panik yapmayın sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🙏🏻🫶🏻💙
Cybermom Nilbebek27 bana doktorum 36dan sonra bebek kendi gelmek isterse müdahale etmiyorum durması için dedi ama herhangi bir sorun da yoksa 39dan önce de almıyorum dedi. Biz 39+1 için sezeryan günü aldık pazartesi gelecek bebişimiz