Çok şükür bende dogrdum salı günü gecesinden sancı çektim 1 cm sabbh gitim dogumhanye gondrdiler Altan fitil gibi bisy taktılar rahim açıldı 4 oldu ondan sonra çorap söküğü gibi birden 9 oldu ama oldum firildim çok şükür cocgum uyanmiyor zor emziriyorum ne yapacağım göğüslerim agiriyor