Mavro canım normal bir süreç olduğunu düşün bunun bebişin daha çok küçük ona zaman tanı annesi 😍🥲 olumsuzu kafana getirme, doktor her ihtimali değerlendirmek zorunda diye bu şekilde konuşuyor. Kalp atışına kadar o da rahat bir şekilde konuşamıyor. Benim doktorum kalp atışıyla mutlu oldu ve bebek anı defterini o zaman verip evet artık hamilesin dedi 🥰❤️ bu da 7+1e denk geliyor canım. Benim 9. Haftaya kadar gazdan ötürü hiç karından görünmedi hep vajinal bakıldı. O da kafanı kurcalamasın..