Sngl_12022 Ben de sizinle aynıyım, istemediğim bir yerde ailemden uzakta kalıuyorum 6 ay önce kendş isteğimle iş için buraya tasındım, haftada 3 gün geliyor eşim uzakta, memur annesinde kalıyor. Ben cogu zaman tekim, her gedce ağlama krizleri çarpıntı panik atak. işimde de mutlu değilim. Dua edip iznimi beklemekten baska carem de olmuyor. ben deilaç kullanıyordum citoles, ama bırakınca her sey geri geldi. Kalbimin sesini duymak istemiyorum artık unutmak istiyorum hatta