Hayal-umut 39+3 ile Umut Ege ile oğluma kavuştum. Oğlumun kafası 3 hafta önden gidiyordu. Çarşamba günü sabah suyum bosaldi hemen hastaneye gittim 3.5 santim açılma olmuştu ama kafasından dolayı sezeryan ile oldum ve doğumda kordon dolanmasiyla karşılaştı doktor ama çok şükür şuan oglusumla evdeyiz. Göğüslerim yara oldu ememiyor,göğüs kalkani yla vermeye emzirmeye çalışıyorum hastanede de mama takviyesi yaptık çok şükür iyi oglusumun kokusu herşeye bedelmis...
Nefeslina Hayal-umut yaaa arkadasım bende 37+2 yım ve bugun kontrolde doktorum oglumun basının 40.haftayla uyumlu oldugunu soyledı haftaya catı muayenesı yapıcak benmdemı sezeryan olur acaba 🤔🥺
Hayal-umut Nefeslina cnm öyle dediyse vardır bi hayır bende istemiodum ama daha sonra doğum da kordon dolanmışti iyiki de sezeryan olms dedim
Hayal-umut Kosarer amin cnm inşallah tez zamanda kucağınıza alırsınız . İsimleriyle büyürler inşallah