Merhaba , bende 37. Haftadayım . Bugün tansiyonum 15/10 çıktı nstden sonra ve bebeğim hiç kilo almamış :( Doktor tansiyondan dolayı almamış ama haftasıyla uyumlu korkma dedi . Tansiyon içinde evde tansiyon takibi verdi . Aynı gün içinde 14/9 u iki kere geçerse gelin dedi . Size ne dediler acaba bizim normal doğum olarak ilerliyor . Acaba tansiyondan dolayı sezeryana alırlar mı ?