Benimde bir rutin oluşturmam gerekiyor
edacnr96 çalıştığım için sabah kahvaltılarıma çok dikkat edemiyorum ama artık bi rutin oluşturmam gerekiyor cok fazla kilo almak istemiyorum bu süreçte genelde ilk dört beş ayda bebek zaten depolarımızdan faydalanıyor en azından bu aylarda kilo almasam iyi olurdu ama artık kahvaltıya bende dikkat edeceğim inşallah mevsimsel beslenmekte biraz zor oluyor ama napalım dikkat edicez artık