muhendisaenne Kızlar selam, 13.haftaya girdim. Kusmalardan 1 kilo verdim. Kilo zaten alamıyorum. Moralim çok bozuk. Birde bugün sabah fark ettim ki karnım küçülmüş. Dün biraz kasıklarımda ağrı vardı. Acaba bebeğe bişey mi oldu. Düşünmeden yapamıyorum ?
cylnmy merak etmeyin bağırsklarınızla alakalı o büyüme küçülme, zaten 15.haftadan sonra net belli ediyor karın kendini. :) ben de panik ataklı biriyim böyle zamanlar için trendyoldan fetal doppler aldım 16.haftadan sonra kalbini dinliyorum hep.