gizemm_ocal Dün çok akıntım vardı ovülasyon test yapmıştım biraz koyu çıkmıştı arkadaşlar yârına yumurtlaman olur demişlerdi. Bugün testim böyle çıktı. Sizce yumurtlamam başlamış mı artık
gizemm_ocal @Dilsad @Cimcime30 @Sevgiiss @Nazli59 çok teşekkür ederim ben pek anlamıyorum bu testleri o yüzden sormak istemiştim ❤️❤️ Şimdi emin olmak için tekrar bir test yaptım bu da mı yumurtlama değil bana iki çizgi aynı gibi geliyor ama anlayamıyorum testleri lütfen yardımcı olun
Dilsad İki çizgide aynı koyulikta olması gerekiyor normalde ama bence sen bugunure degrlendrmeni tavsiye ederim canım yarın tekrar yap eğer siliklesirse çatlama olmuştur
gizemm_ocal Dilsad tamam çok teşekkür ederim hiç bu kadar koyu olmamıştı testim o yüzden heyecan yaptım biraz yeni kullanmaya başladım bu testlerii 🙏
gizemm_ocal Sevgiiss @Cimcime30 çok teşekkür ederim iki gündür sorularımı yanıtladınız 🤍🤍 inşallah bu sefer tutar
MujganisMom gizemm_ocal Bende çok istiyorum bir buçuk senedir deniyoruz olmuyor malesef hep yumurtlamaya göre denedik olmadı.
Gokyuzummm Sevgiiss ovulasyon kullanmıyorum ama kasıklarımda ağrılar var herhalde yumurtam çatlamış mi oluyor