Bebeğim 7 aylık hep mi ağlar bir bebek ya hep mi ağlar…aç tok uykulu uykusuz hiç fark etmez hep ağlıyor vallahi konu komşu yakında polis çağıracak işkence ediyorum sanacak çok yoruldum artık…uyku desen yok gece 23.00-00.00-01.00-02.00 yi buluyor o da zorla sallayarak gece bin defa uyanıyor ya emziği düşüyor ya dönerken istediği pozisyonda yatamıyor ağlıyor gündüz ise ne istediğini bilmiyorum tek anladığım 7/24 kucakta gezdir demek istiyor oyun oynama kendi başına vakit geçirme yok yorulduuuum benim gibi olan var mı