alparslanliva Aslen samsunluyum ama Batman’dayız iki sene eşimin görevi nedeniyle. Hiç buralarda olan yok mu acaba 🤔
alparslanliva Mine bizim iki sene var inşallah canım. Allah yardımcımız olsun. Ama Siirt’e taşınma muhabbeti var şuan da
Mine alparslanliva anladım hayırlısı olsun hakkınızda canım orası gelişmiş mi burda tuhafiye bile yok 🙄 biz Kızıltepe ilçesindeyiz
alparslanliva Mine ba Mine batman bildiğin batı gibi avm ler mağazalar marketler ayağını dibinde çok güzel yer ana siirt hakkında bilgim yok
Mine alparslanliva burda da TOKİ lojman yapmışlar etrafında apartmanlar tek site bizim oturduğumuz yer bütün marketler burda Çarşıya ihtiyaç yok ama tuhafiye malzemeleri problem🤗
Mine alparslanliva AVM var ama bebek mağazası yok neyseki merkezle çok yakın da sıkılınca merkeze gidebiliyoruz 😇
alparslanliva Mine biz merkezdeyiz burda da araç olmadan dışarda gezilmiyo 🙂 tuhafiye falan var ama ilgilenecek hiç halim yok hamile kaldığımda ili haftalık evliydim. Zaten evlendiğimi bile anlayamadım 🙂