Tüp bebek tedavisinde tabi ki kadın da kullanıyor. Erkekte sorun varsa ameliyatlık bir durumsa onun da kullanması gereken ilaçlar var. Ama tüp bebekte asıl iğneler (kadında sorun sıkıntı olmasa bile) kadındadır yumurtaları büyütmek çatlatmak amacıyla kullanılır. O iğneler olmadan tüp bebek yapılmıyor zaten. Çok çok ince uçlu iğneler inanın hissetmiyorsunuz