Aydur_4242 Kkardelenn1 bende bilmiyorum canım doktorum randevu al üç hafta sonraya dedi varmış perinatoloji diyerek alacakmışim öyle
Kkardelenn1 Aydur_4242 evet çok iyidir kendisi bir doktordan daha çok abla gibi yaklaşıyor çevremde kime tavsıye ettiysem çok memnun kaldılar doğumu da kendi yaptırıyor kadın doğum da normal doğum da kim denk gelirse o 🥲
Kkardelenn1 Aydur_4242 oranın da doktorları iyi bazıları inşallah doğumda da gönlünüzdeki doktor denk gelir
Aydur_4242 Kkardelenn1 bilmiyorum ki ilk doğumum levelde olmuştu ilk defa gidiyorum oraya nasıl olcak bilmiyom
Kkardelenn1 Aydur_4242 sezeryan 10 bin normal doğum 20 bin demişlerdi yaza kadar bir defa güncelleme gelirmiş ama çok artmaz dediler