Merhaba kızlar. Ben ikinci kez anne olacağım inşallah. Ve ikiden sonra çocuk düşünmüyorum evliliğimle alakalı, 2 den sonra hamile kalmaktan korkmaya başladım istemediğimiz şey başımıza gelir ya, yani hamile kalırsam aldıramam ama 3 de istemiyorum En iyi yöntem nedir sizce kocam korunsada bende korunmayı düşünüyorum. Gerçekten korunmanıza rağmen hamile kalan var mı ? Bir kerede bir şey olmaz kafasında değilde ciddi ciddi korunup hamile kalan