user5213269953 Canım çok soğuk ayran aşı çekiyor. Gebelik şekerim olduğu için çekiniyorum yapmaya yükseltir mi acaba ? Mercimek çorbası yemekten gına geldi bana
ufbus010315 user5213269953 bende de gebelşk şekeri var ben yarmadan yapıyorum valla yogurt corbası falan yükseltmiyor benimkini
Ve_ra user5213269953 buğdayın glisemik indeksi 41-48 arasında çok abartmadan afiyetle yiyebilirsin yükseltmez şekerini birden cok fazla 🍀
Cihangir09 user5213269953 tavuk suyu çorbası içebilirsiniz bende bulamiyodum ne çorbası içeyim diye nerdeyse hepsine un giriyor en son tam buğday unuyla yapmakta buldum çözümü o şekilde yoğurt çorbası süt çorbası vs yapıyordum
user5213269953 Cihangir09 tavuk suyu çorbasını da sevmiyorum ama un mantıklı hiç aklıma gelmemişti nereden alıyorsunuz unu marketlerde var mı acaba?
Cihangir09 user5213269953 var var semt marketlerinde oluyor genelde bı bakın ☺️ sağlıkla kucağınıza almak nasip olsun inşallah ❤️