Bir çok bezi denedik (bebeğim hassas veya alerjik değil o yüzden rahatça denedim) gözlemlerimi yazmak istiyorum
Molfix - kalıp olarak büyük ve bana çok kalın geldi bebeğin poposu hava almıyor resmen (kalın olmasını sevende olabilir saygı duyuyorum) bir kaç kere çiş sızdırdı ama önemli değil olabilecek bir miktar yinede tekrar almam ❌
BİM’in bezi- bence gereksiz bir övgü çocuğun 💩sürekli taşma yapıyor asla beğenmedim ❌
Şok’un bezi- yapısı kağıt gibi onun dışında bir sıkıntısı yok ama yinede tercih etmem❌
Pure baby- bu benim göz bebeğim, ne taşma ne sızdırma yaşadım. Sadece fazla miktarda yani iki kere çiş yaparsa hafif koku yapıyordu ama ben zaten sürekli bez değiştirdiğim için dert etmedim. Sürekli alabileceğim bir marka ✅
File marketin bezi- yapısı bir tuhaf içini beğenmedim açıkcası cırtlarıda çok sağlam gelmiyor tercih etmem ❌
Baby turco- ne kalın ne ince sızdırma fazla yaşamadık koku vs. yapmadı tercih ederim✅
Sleepy extra- pure baby kadar çok seviyorum yapısı ince, taşma koku vs yapmıyor ✅
Bunlardan sleppyi gün içerisinde kullanmak için, pure babyi ise gece kullanmak için alırım kesinlikle. Ayrıca bunlar benim gözlemlerim tabiki herkestr aynı olacak diye bir şey yok.