Kızlar merhaba bebeğim bundan bir hafta öncesine kadar çok hareketliydi.ozellikle dinlenme zamanlarımda ve gece yattığımda mutlaka kesintisiz sert bı şekilde hareket ederdi.ancak son bir haftadir güçlü hareket etmiyor ve geceleri sadece bı kaç küçük hareketler yapıyor.basina bu tarz bişey gelen var mı?(çikolata yesem yan yatsam bile bi kaç hareket anca oluyor)