Ben gebeliğimi ilk özel hastanede öğrendim,sanırım e devlete bildirmişler hemen sağlık ocağından aradılar. Sağolsun sağlık ocağındaki ebem aşırı ilgili. Benim de özel sağlık sigortam var doğum paketi kapsamlı,normalde doktorum özelden takipli. Ama 11. Haftamda memlekete babamların yanına gittiğimde çok ciddi bir kanamam oldu. Devlet hastanesindeki doktor ilgilendi benimle. Hatta edevlete tapor girerken çok yüksek riskli gebelik diye girmiş. Çok şükür sıkıntı geçti. Ama herhangi bir sıkıntı olduğunda drvlet hastanesine her türlü gidebilirsiniz