Gokyuzummm Adetim düzensiz kızlar tahmini adet dönemi başlığa yazdım sizce yumurtlama dönemine girdimmi
sevgibeybi Gokyuzummm benim de 30 ocak bat. 32 günde bir regl oluyorum, takvimde bugün yumurtlama görünüyor. Ama ben test yapıyorum, iki gün önceydi yumurtlamam. Akıntım da aynı gün yoğun oldu. Bence de sizin için en iyisi ovülasyon testleri
Ozlemmm3535 Gokyuzummm canım herkesin yumurtlama dönemi tabii ki de farklıdır Kaç günde bir adet oluyorsun ? Ben 28 günde bir oluyorum mesela bazen 14. gün bazen 16. - 17. gün yumurtlama oluyor
Nazli59 Her kadının ovulasyon dönemi farklıdır Hatta her kadının kendi içinde her ayı farklıdır Ovulasyon testi kullanmadan kimse bunu bilemez canım tavsiyem test kullanman
Gokyuzummm Nazli59 2 güne 1 ilişki yaşıyoruz bu ay öyle deneyelim dedik adete kadar yapicaz bu yöntem yararlı olur mudur
Gokyuzummm sevgibeybi 2 güne 1 ilişki yaşıyoruz bu ay öyle deneyelim dedik adete kadar yapicaz bu yöntem yararlı olur mudur
Nazli59 Gokyuzummm bu şekilde zaten yumurtlama kaçırma ihtimaliniz yok eğer yumurtlama olursa tabii bazı aylar yumurtlama olmayabiliyor çünkü
sevgibeybi Gokyuzummm bence olur☺️ ama ben daha önce hiç gebelik yaşamadım haberin olsun genel kanı diye söyledim😄 Yine de bu aydan umutluyum inşallah güzel haberleri alacağız 🥰
Gokyuzummm Nazli59 ama yumurtlama olmazsa adet de olmam çünkü bildiğim kadarıyla yumurta dollenmezse adet kanı ile disari atılır acaba yanlış mıyım 🤔
Nazli59 Gokyuzummm yok canım oluyorsun doktorum da söylemişti her ay yumurtlama göremeyebilirsin ya da bazen ayda 2 yumurtlama görebilirsin diye. Ben geçen ay görmedim mesela yumurtlamayı
Ozlemmm3535 Gokyuzummm evet bizde hep öyle değerlendiriyoruz gün aşırı 1 gün ara ile inşallah mucizelerimiz bizimle olur 🙏🏼