arbukerva aventi kendim denemedim ama arkadaşımda gördüm, ben doğum öncesi lansinoh alıp koymuştum, ama açıkçası meme reddi yapar diye hiç ceseret edemedim biberona ilk ay hep kaşık biberon ile mama desteği verdim ben, anne sütü de sağarsam yine kasik biberon ile veriyordum.sonra mama miktarı arttıkça kasık biberon ile zor olmaya başladı, çünkü sütüm artmadı, yakın bir arkadaşım aşırı tavsiye etti comotomoyu hatta o da asli enverin storysinde görüp araştırmış 😂 biberona ilk ay bitiminde comotomo ile başladık, şimdi 4 buçuk aylık oldu arada lansinohla da verdiğim oluyor ama digerine göre baya hızlı akıyor lansinoh. Yine de en garanti çözüm ilk günler hep kaşık biberon kullanmak bence, hemen biberona başlamayın, benim sütüm ne yaptıysam hiç artmadı mecburen 20 günlükten beri mama da veriyorum.