Eszirm05 benim 8. Haftamdan sonra yemek kokuları banyo tuvalet gider kokusu hatta bingonun ıslak mendili bile midemi bulandırıp kusturuyordu ilaç kullanma taraftarı değilsen ben kullanmak istemedim peçeteye limon kolonyası falan sıkıp tuvalete öyle giriyodum hemek kokusu olumca da iyi oluyor kolonya öyle atlattım 13-14 haftamda bitti bulantım şimdi iştahım açıldı 21 deyiz