elifbusra13 bebegimolacak bende aşılama olduğumda 14. Gün kanda pozitif çıkmıştı aynı gün kaset testte negatif görmüştüm 😊 o yüzden testlere çok da güvenmeyin kan verin 🥰
Busenur23 Bluedream_ bellirtilerim çok fazla şimdi çatlama ignesi geçtiyse vücudumda ki geçmiş nehatif çıkıyor sık idrar var mide bulantısı var kaşık tarafıma sancı girip çıkıyor eğildikçe bilemedim gerçekten beklemek çok zor insan saat gün sayıyor ya
Busenur23 elifbusra13 peki sende de baskılı şekilde sürekli sık idrar bel kasık agrısı belşrtleri varmıydı
Busenur23 elifbusra13 benim birde 3 yaşında erkek çocuğum var onda böyle olmadı çok farklı zaman geçtikçe bünye de değişiyor sanırım
elifbusra13 Busenur23 evet canım daha çok erken sen bir hafta daha bekle ama kan ber direk en net orda öğrenirsin
Busenur23 elifbusra13 aslında düşüncem çok saçma düşünsene ilişki yaşıyorsun 1 hafta geçiyor hamilemisin ögrenmek istiyorsun saçma geliyor 1 hafta da işte bunu düşünüyoruz ama elimizde olmadan kapılıyoruz birde yorumlar okudukça daha çok farklı oluyoruz
bebegimolacak elifbusra13 cumartesi regl gözüküyor olmazsam gidip kan veririm ama olsa çıkardı herhalde
elifbusra13 Busenur23 öyle tabi normal yolla bile hamile kalsan sonuçta adet zamanını bekliyosun öğrenmek için seni çok iyi anlıyorum ben ilk bebeğime aşılamayla şimdikine doğal yolla hamile kaldım umudunu yitirme biraz daha sabır 😊