Başına gelen oldu mu normalde düzenli regl olan biri değilim zaten ama geçen ay 17 sinde olmuştum bu ay takvime göre 1 hafta var gözüküyordu afedersiniz iki gün falan çamur gibi lekelenme yaşadım bir daha da gelmedi normalde de geç oluyordum aklımı karıştırdı