Kur ben de ilk dogumumu Mine hanımda yaptım, şimdi 2.de yine ona gidiyorum. Dediğiniz gibi muayenede gayet ilgili ama mesajlarda genelde tek cümle ile cevap veriyor. Haftasonu yazarsak haftaici cevap veriyor. Kan tahlillerine mesajda cevap veriyor, saçıma su yağı kullanabilir miyim diye sorduğumda bile cevap vermişti. Çok yoğun olduğu için kısa cevaplar veriyor diye düşünüyorum.