Kızlar şükürler olsun bende elendim aranızdan dün dogum yaptım kızımı kucağıma aldım.3 sene önce 38 haftalık kızımı kaybetmiştim dünyam başıma yıkılmıştı çok şükür raabim yeniden nasip etti bu durumu yaşayanlar varsa ümidinizi kaybetmeyin.diger kaybimdan dolayı psikolojik olarak zaten zor bir hamilelikti benim için bir de üstüne plasentam rahme yapışık durumdaydı rahminin alınma ihtimali vardı riskli doğum beni bekliyordu çok zor hamilelik geçirdim.buna benzer durum yaşayanlar vardır diye paylaşmak istedim plasenta previa ya da plasentanin tam rahme yapışık durumda olduğu hamileliğiniz varsa zehir etmeyin kendinize iyi düşünün insAllah güzel olacak herşey.benim rahmim alınmadı cok şükür
🙏🏻sezeryana gelecek olursak 3cu sezeryanimdi ilk gün çok zordu ama yürüyerek agrilarimi azalttım bugün daha iyiyim.rabbim hepinize sağlıklı doğumlar nasip etsin 🙏🏻