Emeltsb evet bende aynen öyle artık çıksın istiyorum gelişimini de tamamladı suni sancı ile doğursam ne olacak sanki sezeryan diye tutturmuyorum sonuçta tam ağrısı fazla diyorlar ama on saat çeker Huzura kavuşurum diyorum kaynanam son çocuğu suni sancı pek olmuş çekmiş ağrıyı doğmamış sezeryan almışlar ondan örnek veriyor herkes bir değil ki anlamıyor