Kızlar selamm 🌸 Yarın tam 6. haftam oluyor. İlk doktor randevuma gideceğim. Pazartesi günü dördüncü kez kan verdim sağlık ocağında ama bu sefer >1000 çıkınca daha fazla vermedim. Kalp atışını duymak için erken midir? Bebeğin daha rahat görünmesi için idrara sıkışık mı gitmek gerekir veya yapılması gereken farklı bir şey var mıdır? Lökosit 8 çıktığı için erkene çektim bu arada randevumu. Belki doktor ilaç vermek ister. Dualarınız da benimle olsun inşallah sağlıkla ilerler 🙏🏼🙏🏼