37+ 1 bende aynı şeyler bende de var. Merak etme o süt kanalları dolu. Korkulacak bişey yok şimdi gelmesini de bekleme çocuk dıgdugunda hormanlar o sütü gönderecek. Şimdiden stres yapma. Beze eşiklinde dediğin et beni tarzında minik mimik bende de olustu. Notmalmıs heralde