ikibebeliannis Kızlar bugün kontrolüm vardı bebek 39+1 3200 gram dedi çok az geldi bana bebek gayet iyi ama Yemediğim şey kalmamıştı😂ne cevizler ne etler balıklar yedim boşa gitmiş gibi hissettim şuna😂ilk kızım 3500 İkinci 4 kilo doğdu
Basakparlar ikibebeliannis bazen ölçüm yanlış oluyor bir tanıdığım 3400 demişti kilosu doğduğunda 3900 doğmuş
metemom_ ikibebeliannis kız kaç kilo doğsun daha bebeğin kilosu sağlıklı olduğunu göstermiyor gayet güzel
couleurcerise Kız bebek mi? Bebek alabildiğini alıyor bence yemeyle çok alakası yok kilonun, genetik başka birine çekmiştir.
Cihangir09 ikibebeliannis ölçümlerde illaki yanlışlık oluyor ya benim kızıma da 37 haftalıkken 3700 demişti doktor 3360 doğdu bazen fazla bazen eksik çıkıyor ama zaten 3200 de olsa gayet güzel kilosu
Dilekkakk ikibebeliannis dogum da farklı olabiliyor benim kızım da 3600 dediler doğumdan önce 3210 gr doğdu
Aeell ikibebeliannis 2 ocakta dogum yaptım 3 hfta gerılık var karın cevresı genı kafası 35 haftalık kılosu az demıslerdı valla bıllaa tosunck dogurdm 😂😂 doktorlar bile tosun kız dıye sevdıler