Bebeğimin gözünde tıkanıklık var uzun zamandır akıyor maalesef. Çocuk doktoru damla vermişti ve başka bir çocuk doktoru damlaya gerek yok sadece masaj yap sil dedi. Bazıları da sütünle sil ya da sütünden damlat diyorlar. Bununla ilgili doktor yazıları okudum bazıları doğal antibiyotiktir faydalıdır diyor ama bazı doktorlar da enfeksiyon yapabilir diyor. Süt damlatıp etkisini gören var mı acaba?