Elfsrc Ben erkek doktora takipliyim özelde muayenelerde hiç rahat edemediğimi farkettim Çatı muayenesinde falanda aşırı utandım. Doğum olursa diye korkuyorum birazda açıkçası utançtan yapamam diye düşünüyorum. Doktor değiştirmem mantıklı mı sizce
Elfsrc Öyle ama ben bu kadar olacağını düşünmemiştim kendimi sakinleştiremiyorum. Geç kaldığımın farkındayım benim gibi hisseden var mı yada benzer bişey yaşayan Merak ettim yoksa değiştirmemeli miyim 😔
Mervesare0 Elfsrc ben 35.haftada değiştirdim ilk gidişimde geçen hafta yenisine keşke daha önce hep bu gittiğime gitseydim dedim ama kısmet. sizin daha iyisini daha çabuk bulup sık sık muayeneye gidip doktorun sizin durumunuzu iyice öğrenmesi gerekiyor bence tanımak açısından
Blueeberryy Bu zamana kadar gitmissin memnunsan degistirme bence erkek doktorlar daha anlayisli oluyolar bence. cok gec kalmissin degistirmek icin zaten
Elfsrc Blueeberryy aslında bugüne kadar memnundum ama ilk defa doğumhanede kontrol yaptı orda eşim yanımda değildi tavrı falanda hoşuma gitmedi. Ve aşırı derecede utandım kasıldım