Sinem2367 sekizinci hafta düşük bir kimyasal gebelikten sonra doktorum benden de istedi yaptırana kadar 3. Kez hamile kaldım 17. Haftada son derece sağlıklı bir bebiş geliyor. Sıkıntı yapma. Bir çok hastane ve laboratuvar yapıyor. Doktorun bir yere yönlendirmedi mi