filizsermir Selam kızlar.37 yaşındayım 2.çocuğuma hamileyim.Bir daha gebelik düşünmüyorum.Kordonlarımı bağlatmayı düşünüyorum.Henüz doktorumla konuşmadım.Kordon bağlatmanın kadın vücuduna bir zararı var mıdır acaba? Bu konu hakkında bilgi sahibi olan var mı ki?