deletedmom43191 36 haftalık hamileyim ben suyumuz da biraz fazla normalde kan ilacı kullanıyorum ama şeker yüklemesi için diyet başlamıştım o yüzden kan ilacını biraz ihmal ettim açıkçası kani da aç karnına vermiştim sağlık ocağı biraz uzak servis de gitmiyor yürüyerek gitmem gerek bı durumda mecbur bir gidip göstereceğim