Duduze Arkadaşlar herkese merhaba ben 4 gün önce ovitrelle çatlatma iğnesi yaptırmıştım şuan henüz gebelik durumu belli olmadığından saç boyamamın bir sakıncası olur mu tecrübesi olan arkadaşlar destek olurmusunuz
nurssmom Duduze gebeliğin ilk dönemi kesinlikle yasak ama öğrenmeden önce nedir bilmiyorum. Zaten gebelik için çabalıyorsunuz belli ki sadece kendi tavsiyem eğer bebek düşünüyorsanız kendi saç renginize dönün ve boyayı bırakın en mantıklısı bu sonra pişman olmamak adına
Minikbebegimm06 nurssmom kesinlikle katılıyorum ben daha hamile değilken kendi rengime döndüm hamilelik olursa sonra yapamam üstüne bide emzirme dönemi var diye
Duduze nurssmom nurssmom evet haklısınız ama ben beyazlarımı kapatmak için kendim evde boyuyorum aksi durum olsa bu riski asla göze almazdım
nurssmom Minikbebegimm06 bende saç boyamayalı 5 ay oldu düşük yaptığım ay biraz kendime gelmek için yaptım zaten oda saçımla aynı renkti 5 aydır boyamıyorum adet dönemimden hemen sonra bile ne olur ne olmaz riske atmamak lazım onların vücudumuzda ne kadar kaldığına dair bir fikrimizde yok sonuçta