HazelSeren Evet kızlar 30+2 de %100 şekilde öğrendik cinsiyetimizi erkek dendi 💙 ikinci oğlum geliyor hayırlısınla♥️ 5 gün geriden geliyomuş kg boy güzel dedi tahmini olarak 38 haftalık doğuma alıcam dedi sizde durumlar ne ? ☺️
seyma0661 HazelSeren ne kadar nazlıymış oğluşunuz 30.haftada baya geç olmuş cinsiyet için 😂 Bizde 16.haftada öğrenmiştik kızçemi şimdi 31+3 olduk 🤲 doğum şeklimiz belli değil 17 marta kadar yolu var tabi bebiş normal pozisyona dönerse
Busecan HazelSeren Hayırlı olsun nazlı bebek çıkmış sizinki 🥰 benim de erkek normal şartta 17 Mart doğum ama gidişat ne gösterirse bakalım 🫶🏻
Baby_B HazelSeren yeni mi ogrendiniz😅 Biz 18+5 te erkek diye ogrenmistik 30+5 deyiz simdi bebis 2 hafta önde gidiyor Dogum subat sonu ya da mart gorunuyor
Sazenin HazelSeren oh şükür kız sonunda belli olmuş 🥰 sağlıcakla doğsun inşallah ✨️ 5 gün çok değil inşallah kolaylıkla kucağına al minik oğluşunu da🕊
HazelSeren seyma0661 hiç sorma 3 doktor erkek 2 doktor kız demişti özele başladım artık doktor erkek dedi nasıl kız görmüşler diyor😀 bizde 5 gün gerideymişiz 33 haftalık gidicem bakalım normale dönmüşmü bakıcak canım
seyma0661 HazelSeren yakalar insallah gününü bişeycik olmaz sağlıkla gelsinler 🩷💙 alışveriş yapabildiniz mi bu süreçte
HazelSeren seyma0661 ikinci erkek olduğu için önceki oğlumdan kalanlar vardı tek tük bıseyler aldım eksıklerı tamamlıcaz inşallah 🙏
HazelSeren Busecan hayırlısı olsun inşallah bakalım benımde 38 hafta 11 16 mart arasına geliyor artık ne zaman alırsa☺️
seyma0661 HazelSeren Oo süper o zaman daha çok var zaten nasıl geçecek bilmiyorum bi 36.haftayı görsek iyiydi 🤪
Sevgikelebegi777 Biz de 33 haftalığız şuanda gözüken 7 Mart bakalım 🐣 sağ Salim kucağımıza alalım inşallah 🩷
HazelSeren Baby_B 18 hafta civarı banada erkek dendi ama kafa karıştıranlar oldu kız diye ondan emin olamadık özele yeni başladım canım ondan netleşti yeni☺️