Merhaba ben babybjörn ya da 4moms almayı düşünüyordum sizin gibi fakat cocuklu arkadaşlarımın hepsi manuelde daha eğlendiklerini ve vakit geçirdiklerini söylediler. Ayrıca motor gelişimi açısından da manuel çok daha mantıklı diye düşündüğüm için babybjörn aldım :) indirim vardı en son kaçırmayın bence