Merhaba bugün tam 23 hafta oldu bebeğim bir kaç hafta önce bebeğimi daha net hissediyordum ancak son 1 haftadır hareketlerini çok az hissediyorum iki gün biraz ağrı hissettim dinlendiğimde geçen bu durumlar normal mi sizce cumartesi günü de kontrole gideceğim inşallah geçtiğimiz cuma detaylıya girmiştim her şey yolundaydı