CanSuu MerveTaer 34+2 haftalığız şimdi geldik doktorumuzdan 2392 gr kızım gayet iyi normal doğum pozisyonunda bebeğin dedi sancımda çıkmadı nst de 🤗
Srnege Bugün 34+2 haftalik olduk. 32+5 kontrol için gittiğimde bebeğim 2100 gr di. Pazartesi günü yeniden kontrolumuz var 😊 şuanda normal doğum olarak devam ediyorum inşallah son zamana kadarda bir sorun çıkmaz normal doğum yaparım 🙏🙏
AyseSapmaz Srnege benim suan 34+0 dün 2100 gram kilosu çıktı acaba sizin bebek mi gelişime göre iyi yoksa benim ki geri mi doktor gayet iyi dedi ama
MerveTaer AyseSapmaz bencede iyi bana 32 haftada 1850 dedi çizelge gösterdi bebeğin ortada gelişimi ve Buda çok iyi dedi
Srnege AyseSapmaz doktorum bebeğin haftasina göre kilosunun gayet güzel olduğunu söyledi. Son zamanlarda yedikleriniz size kilo olarak degil de benim kilomda degisiklik yoktu cunku bebeginize kilo olarak geçmiş gelişimi gayet güzel dedi son haftasina kadar hayırlısıyla 4000 gr yaklaşır dedi doktorum 🙏
MerveTaer 33 haftalığım bende sezeryan olucam haftaya randevum bu aralar sürekli kilo aldıracak şeyler yiyorum
NurGrlek Haftada gitmiştim kızım 2.368gr 46cm’di haftaya 35 olcaz kaç oldu merak ediyorum 29. Haftadan beri başaşağı pozisyonda 😇😇🌸💕
Rumeysa5454 Haftada gitmiştik en son kontrole 2400 gr 46 cm demişti ve ters demişti. Son bir haftadır vajinada baskı hissediyorum inşallah normal pozisyon almıştır 😔 Hissettiğim şey kafasıdır inşallah normal dogum olmasını çok istiyorum
Gizemhakan 34+2de gittim 2210 gram 43 cm dedi nstde biraz sancim çıktı 2 hafta sonra gel çatı muayenesi yapalım dedi haftaya gidicem çok tırsıyorum 😁insallah normal doğum der sezeryandan çok korkuyoruuum
Elifece 33 haftalığız 2000 gr ve 40cm ama benim bebeğim hep 1 hafta geride değerleri zayıf ve kısa yani . İlk başlarda çok taktım çok üzülüyordum ama artık sorun etmiyorum ☺
Elifece Kızlar bu hafta çok hareketsiz bebeğim geçen haftalar böyle değildi . Sizde durumlar nasıl ??
Gizemhakan Elifece coook aşırı hareketsiz diyemem ama hareketlerinde azalma oldu tabi.. sordum ben doktoruma artik alanı daraldı hareket edicek yeri kalmadığı için eski hareketli haliyle kıyaslayamayız didi 🤗😇
Srnege Elifece 34+2 haftalik olduk bebeğimin hareketlerini hala yoğun şekilde hissediyorum bellli saatlerinde daha yoğun şekilde hissediyorum geceleri bebegimin hareketlerinden 4 5 kere uyanip uyuyorum
Rumeysa5454 Elifece evet bizimkide öyle 30. Haftada deli gibi hareketliydi şuan çok nadir hareket ediyor
AyseSapmaz Srnege bende çok aşırı hissediyorum ve sürekli hareket ediyor 34+0 benimde nasıl dönecek yada dönecek mi onu merak ediyorum