Kızlar merhaba . Kuzenim için yazıyorum . 3 yıldır evliler . 2 yıldır korunmasız ilişkiye rağmen gebelik olmadı. Eşi 2. Yılın sonunda sprem testi vermiş ve hiç sprem hücresi yokmuş. Tese diye bir şeyden bahsedilmiş. Ama doktor ihtimal çok az sende demiş. Var mısır başına gelen ? Bilen duyan ?